Size: a a a

2019 December 18

NA

Narek Aghekyan in HYPER CASUAL
Valentin Merzlikin
Well, I have seen a few streams, so it was not new for me.

Again, you did the great job working on the theoretical part and examples from the Voodoo practice. Homework is fantastic, you might want to take another look at the conclusions part.

Let’s get back to the overall article structure for a moment:

- There’s a long scientific foreplay,
- Then you show examples of how Voodoo improved the specific games.
- Then you stating that these improvements are explained through the MMM concept (and finally revealing the acronym meaning).
- And one paragraph later you are outlining the recommendations for hypercasual game developers.
- The final part is conclusions, and there’s just one point: while h/c games have no narrative (and the clear final), developers should add the MMM.  

Again, IMO this is a very promising material, you just need a fatality thing.
That explains a lot. Thank you very much for thouroughly explaining your opinion.
источник

I(

Ilya (SILA games) in HYPER CASUAL
Great text! But as Valentin said, it may be not new for people who already work with Voodoo. Voodoo talks a lot about this “hack” in games on their streams. Anyway, you did a good job! 👍
источник

NA

Narek Aghekyan in HYPER CASUAL
Ilya (SILA games)
Great text! But as Valentin said, it may be not new for people who already work with Voodoo. Voodoo talks a lot about this “hack” in games on their streams. Anyway, you did a good job! 👍
Right, thanks Ilya for reading and commenting.
источник

MG

Marat Gilyazov in HYPER CASUAL
Для еще более ленивых, чем я:
MMM - Most Memorable Moment
источник

D

Dima in HYPER CASUAL
Marat Gilyazov
Для еще более ленивых, чем я:
MMM - Most Memorable Moment
😄 это пирамида МММ в ГК которая скоро захлопнется!
источник

VM

Valentin Merzlikin in HYPER CASUAL
Marat Gilyazov
Для еще более ленивых, чем я:
MMM - Most Memorable Moment
Спасибо :) я с мобильного читал (и рисовал график, ахах), так что не мог дождаться расшифровки :)
источник

AK

Andrew Korvat in HYPER CASUAL
Я то думал пирамидные схемы в ГК и нужно будет на досуге читнуть
источник

AK

Andrew Korvat in HYPER CASUAL
Типа как в MyBrute было
источник

A

Alex Shershan in HYPER CASUAL
Marat Gilyazov
Для еще более ленивых, чем я:
MMM - Most Memorable Moment
Спасибо.
источник

DB

Dmitry Butko in HYPER CASUAL
источник

AM

Anatoly Maximov in HYPER CASUAL
ничего так список
источник

AM

Anatoly Maximov in HYPER CASUAL
спасибо)
источник

AM

Anatoly Maximov in HYPER CASUAL
сохранил в доку
источник

RR

Roma Rogov in HYPER CASUAL
Извините, что не в тему, но знал бы я, что к 2019 году смысл слова «инди» настолько поменяется, что уместны будут фразы «Для многих (особенно для инди) один из реальных способов получить много установок — найти издателя»
источник

RR

Roma Rogov in HYPER CASUAL
Просто немного улыбнуло.)
источник

AM

Anatoly Maximov in HYPER CASUAL
хотя там все издатели есть в нашей доке) 🤨
источник

DB

Dmitry Butko in HYPER CASUAL
Кажется вшби нажали ctrl+c, ctrl+v 😂
источник

AM

Anatoly Maximov in HYPER CASUAL
очень похоже на то=) moonee забыли только =(
источник

MG

Marat Gilyazov in HYPER CASUAL
Anatoly Maximov
очень похоже на то=) moonee забыли только =(
amanotes тоже нет
источник

MG

Marat Gilyazov in HYPER CASUAL
Marat Gilyazov
а еще, к слову, я тут заметил, что GameAnalytics показывает среднее арифметическое ретеншена за Х дней, а по-хорошему надо бы средневзвешенное :] разница небольшая если у вас примерно одинаковое кол-во юзеров в каждый из этих Х дней, но все равно - фу
сказали, что уже реализовали и выкатят в Январе 🤗
источник