Size: a a a

HYPER CASUAL by Azur Games

2021 August 07

K

K in HYPER CASUAL by Azur Games
источник

K

K in HYPER CASUAL by Azur Games
Idea on type of artwork etc I am open to collaboration, working on ideas, prototypes to building the game if you know a good publisher do let me know. I don't know marketing rest all I can handle.
источник

CM

Chaos Mess in HYPER CASUAL by Azur Games
https://tinyurl.com/HyperCasual you can find publisher in this table
источник

K

K in HYPER CASUAL by Azur Games
Thank you 😊
источник

CM

Chaos Mess in HYPER CASUAL by Azur Games
If you are interested in publishing not hyper casual, but mid-core games, you can also search for them in the corresponding chat
https://t.me/mid_core
источник

K

K in HYPER CASUAL by Azur Games
Thank you.
источник

IA

Ivan Afanasyev in HYPER CASUAL by Azur Games
Gold and Goblins - это 2D с 3D рендерами или 3D с выключенным освещением и выключенной перспективой?
источник

C🔥

Constans 🔥 in HYPER CASUAL by Azur Games
Hi, actually really good idea, I just worry if is suitable in such situation in the world (covid pandemic) . I would check the rules of IOS and Android mobile stores, if any restriction with such content. Wish you luck!)
источник

VG

Vyacheslav Galygin in HYPER CASUAL by Azur Games
2d + 3d объекты типа гоблинов
источник

IA

Ivan Afanasyev in HYPER CASUAL by Azur Games
Это точная инфа или по ощущениям?
Просто мне тоже кажется, что 2D, а мой друг утверждает, что 3D, вот хочется найти истину
источник

K

K in HYPER CASUAL by Azur Games
Thank you I have built few more prototypes but looking for a good publisher to work with so I can work on productions
источник

VG

Vyacheslav Galygin in HYPER CASUAL by Azur Games
это мое предположение, я не думаю, что они полностью сцену делали в 3д, это по типу клешей
источник

C🔥

Constans 🔥 in HYPER CASUAL by Azur Games
Contact with any publisher ASAP, they have more expertise and info, to help you)
источник

K

K in HYPER CASUAL by Azur Games
Yes got connected with lion studios from this group.
источник

MS

Mikhail Sherstobitov in HYPER CASUAL by Azur Games
95%, что игровой мир почти весь в 3D, просто с ортогоафической проекцией.
источник

K

K in HYPER CASUAL by Azur Games
If anyone needs help with artwork prototypes feel free to contact.
источник

IA

Ivan Afanasyev in HYPER CASUAL by Azur Games
Мнения разделились)
источник

MS

Mikhail Sherstobitov in HYPER CASUAL by Azur Games
Я думаю, что тут в 2д нет смысла делать, т.к. выйдет дороже в итоге.
источник

VG

Vyacheslav Galygin in HYPER CASUAL by Azur Games
дороже что?) сделать локацию в 3д, потом из нее сделать рендер и для оптимизации в 2д перегнать?)
источник

MS

Mikhail Sherstobitov in HYPER CASUAL by Azur Games
Если нужно сделать больше одного уровня, то гораздо меньше времени займёт, если у тебя все компоненты лежат в префабах, свет настроен и нужно их просто раскидать по сцене.
источник