Ребята подскажите пожалуйста такой вопрос,могу ли я делая исключительно полную симуляцию мультиплеера в описании писать что игра мультиплеер? есть нюансы?
Добрый день. По моему опыту можно. Далеко не каждый игрок видит разницу. Плюс даже крупные издатели так делали, shadow fight arena в самом начале писал про мультиплеер, а игра вообще работала без интернета. Игроку важен опыт, который он получит в игре. Но максимально достоверную информацию можно узнать в ресурсах Google Play и Apple Store. Там описывают как можно и нельзя с примерами.
Тем не менее есть игры которые интеры пихают чуть не каждые 15 секунд (Bridge Race например). Настолько хорошая игра что пользователи все стерпят ? :) или просто мало вариантов куда ревордед запихнуть ?
А/Б на это был, насколько помню из различных видео, это не ухудшило продуктовые метрики, следовательно дало буст к ltv, возможно это чисто доп. прибыль, а могло и более глобальную роль сыграть.
Не забываем что ревардед видео реворды дают) а многие игры всё равно держатся на IS, тк геймплей не предусматривает ревардов, которые смогли бы улучшить или поменять UX
KILL AND CURE.💉 Kill and cure is the game concept inspired by the recent pandemic activities. The basic motive of the game is to kill the viruses by the injection needles. Step: 1) pull the plunger of injection, aim and release it on the target. 2)to move the injection you press on the right and left sliders buttons. 3) there will be different viruses with their different characteristics and destructive appearances. 4)meanwhile you will also get to see vaccine bottles coming on your way. Don't waste it. Those bottles will be your life. After you get those bottles, they will form a protective shield for 5 seconds (or more ). And hence prevent your area. 5) if the virus land on the surface the expression of the face will change.
Ok not sharing all idea some which I am not sure only those. I run a studio with artist and developers and new to hypercasual gaming so it's more about learning .. can you suggest is it possible to jus share prototypes with publishers before I build the game I am looking to go via publisher. I have build around 20 prototypes can share my artwork too
absolutely, it’s even better to share the prototype on earlier stage so you can get some valuable feedback from a publisher around your idiation and overall potential of the game