Всем привет, в дни с 24 на 25 декабря значительно хуже ретеншен, США, выборка 500 человек. Ни у кого не было такого? Не может быть связано с рождеством?
почему все они говорят почти только о гк, но когда дело касается тех тайтлов, которые были самые значимыее по их мнению в году, говорят только о консольных ААА играх?
почему все они говорят почти только о гк, но когда дело касается тех тайтлов, которые были самые значимыее по их мнению в году, говорят только о консольных ААА играх?
Blizzard had 35 million MAUsC in the quarter, as Overwatch® and Hearthstone® saw sequential stability and World of Warcraft® saw expected declines post-expansion-launch. Fourth quarter segment revenues grew 15% year-over-year to $686 million and operating income increased 51% year-over-year to $241 million.
King had 268 million MAUsC in the quarter, growing sequentially, driven by the successful launch of Candy Crush Friends SagaTM. Fourth quarter segment revenues grew 5% year-over-year to $543 million and operating income increased 28% year-over-year to $207 million.