Size: a a a

2020 October 24

𝐤

𝐤lim in HYPER CASUAL
Morgan🏴
Лол, когда в английском чате пишут по русски, сразу орут, мол онлииинглиш. А в русском спокойно отвечают по английски
👌👍
источник

VB

Volodymyr Barna in HYPER CASUAL
Wir sind nur Menschen (c) Google Translate
источник

A

Adrian in HYPER CASUAL
Morgan🏴
Лол, когда в английском чате пишут по русски, сразу орут, мол онлииинглиш. А в русском спокойно отвечают по английски
Ну так-то на английском пол мира худо бедно говорит
источник

A

Andrew in HYPER CASUAL
Да, тут надо смотреть сколько тут понимает инглиш и сколько там рашен
источник

NS

Nikita Shigov in HYPER CASUAL
Ребят, посоветуйте пожалуйста русские фриланс биржи какие вы используете для геймдев задач для поиска фрилансеров🌟
источник

A

Adrian in HYPER CASUAL
Alireza
Is there a best practice for self publishing? There is more than 10 ad network with many configuration, how should I find a good cpi with a limited test campaigns?
Is $100 enough for each test campaign?
What about a good ad network and algorithm to reach a good LTV?
Where should I start?
I would suggest you start just with 1 network and run UA campaign just in US. Daily spend 50+USD. Three cohorts would suffice.
источник

ML

Michael Liubachev in HYPER CASUAL
Nikita Shigov
Ребят, посоветуйте пожалуйста русские фриланс биржи какие вы используете для геймдев задач для поиска фрилансеров🌟
кворк
источник

A

Alireza in HYPER CASUAL
Sorry, I don't know russian😔
I am in this group just because find it fantastic👌
источник

NS

Nikita Shigov in HYPER CASUAL
спасибо
источник

A

Alireza in HYPER CASUAL
Thanks guys, what about making money with showing ads? Which platform is good for start?
источник

A

Alireza in HYPER CASUAL
Adrian
I would suggest you start just with 1 network and run UA campaign just in US. Daily spend 50+USD. Three cohorts would suffice.
🙏
источник

A

Adrian in HYPER CASUAL
Alireza
Thanks guys, what about making money with showing ads? Which platform is good for start?
If your game reveals good metrics I would advise you to scale it with a publisher for the reasons I mentioned previously. Speed of scale is crucial. Otherwise someone else may monetize on your idea
источник

A

Alireza in HYPER CASUAL
Adrian
If your game reveals good metrics I would advise you to scale it with a publisher for the reasons I mentioned previously. Speed of scale is crucial. Otherwise someone else may monetize on your idea
Good point👌
источник

A

Andrew in HYPER CASUAL
HyperCasual EN group by invites also exists, but not so active
источник

A

Alireza in HYPER CASUAL
Yes, it's some how dead!
источник

AI

Alex Insaev in HYPER CASUAL
Nikita Shigov
Ребят, посоветуйте пожалуйста русские фриланс биржи какие вы используете для геймдев задач для поиска фрилансеров🌟
Тоже порекомендую кворк. В отличии от fl.ru почти нет кидал, прозрачная работа, нормальный арбитраж в случае чего.
Но опять же в отличии от fl, на кворке намного больше новичков в своих профессиях. Так же посмотри в сторону фриланс.хабр.
источник

VG

Vyacheslav Galygin in HYPER CASUAL
Gamedev не?
источник

gd

g d in HYPER CASUAL
на gamedev ребята не ищите :) беда будет
источник

VG

Vyacheslav Galygin in HYPER CASUAL
Всегда там искал и доволен
источник

gd

g d in HYPER CASUAL
на gamedev люди у которых очень низкий уровень профессионализма чаще вообще нулевой. эт омое мнение личное если что
источник