Size: a a a

F# Flood: retired jets junkyard

2020 March 17

АУ

Анна Удовиченко in F# Flood: retired jets junkyard
умудрилась и в 4 раз не сдать город в ГАИ. Данунафиг, проще пристрелить 😨
источник

S

Stanislav in F# Flood: retired jets junkyard
Анна Удовиченко
умудрилась и в 4 раз не сдать город в ГАИ. Данунафиг, проще пристрелить 😨
не расстраивайся, я экзамен один в универе 10 раз сдавал)
источник

VS

Vasily Shapenko in F# Flood: retired jets junkyard
Ничо, ща все на карантин присядут, сдашь
источник

АУ

Анна Удовиченко in F# Flood: retired jets junkyard
Мне нужна картинка ПДД-бинго, я буду там вычёркивать квадратики!
источник

MS

Mark Shevchenko in F# Flood: retired jets junkyard
Сочувствую.
источник

АУ

Анна Удовиченко in F# Flood: retired jets junkyard
Vasily Shapenko
Ничо, ща все на карантин присядут, сдашь
следующая попытка через месяц. В худшем случае и ГАИ успеет закарантиниться
источник

VS

Vasily Shapenko in F# Flood: retired jets junkyard
С другой стороны, возможно, это просто не твое
источник

VS

Vladimir Shchur in F# Flood: retired jets junkyard
Анна Удовиченко
умудрилась и в 4 раз не сдать город в ГАИ. Данунафиг, проще пристрелить 😨
мой одногруппник 16 раз сдавал, сейчас он в епаме от добкина на расстоянии одного менеджера)
источник

АУ

Анна Удовиченко in F# Flood: retired jets junkyard
Vasily Shapenko
С другой стороны, возможно, это просто не твое
Цитирую: "Ну то есть ты ехала как половина минских водителей, вся вина в том, что рядом гаишник"
источник

АУ

Анна Удовиченко in F# Flood: retired jets junkyard
Vladimir Shchur
мой одногруппник 16 раз сдавал, сейчас он в епаме от добкина на расстоянии одного менеджера)
16 раз. Реально проще пристрелить 🤷‍♀️
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: retired jets junkyard
Issues with the F# package on Mono aren't related to this issue. For quite a while they've been unable to build the compiler in a Mono environment because their build process is different. We don't use Mono in our own build process because it is too unreliable for us. There isn't a tight coupling of FSharp.Core to an IDE, but there is a tight coupling to the IDE of a specific version of FSharp.Core. Unfortunately, building and servicing Visual Studio components is currently significantly harder than anyone would find reasonable.
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: retired jets junkyard
ebis_sum
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: retired jets junkyard
к студии мы привязаны
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: retired jets junkyard
а вот конпелятор пусть сами под мак собирают
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: retired jets junkyard
удобно
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: retired jets junkyard
(нет)
источник

S

Stanislav in F# Flood: retired jets junkyard
Анна Удовиченко
16 раз. Реально проще пристрелить 🤷‍♀️
Ну мб это просто не его )))
источник

AH

Ayrat Hudaygulov in F# Flood: retired jets junkyard
Vladislav Khapin
Issues with the F# package on Mono aren't related to this issue. For quite a while they've been unable to build the compiler in a Mono environment because their build process is different. We don't use Mono in our own build process because it is too unreliable for us. There isn't a tight coupling of FSharp.Core to an IDE, but there is a tight coupling to the IDE of a specific version of FSharp.Core. Unfortunately, building and servicing Visual Studio components is currently significantly harder than anyone would find reasonable.
Это какая-то хуерга.
источник

AH

Ayrat Hudaygulov in F# Flood: retired jets junkyard
Вот прям немыслимая. Я понять не могу в чём проблема при билде студии затягивать в нее последний нугет
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: retired jets junkyard
абсолютная хуета
источник