Size: a a a

F# Flood: The Day After Tomorrow

2020 January 31

оГ

отец Григорий in F# Flood: The Day After Tomorrow
Vladislav Khapin
Часто юзаю)
зачем?
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: The Day After Tomorrow
Идентация своего кода
источник

оГ

отец Григорий in F# Flood: The Day After Tomorrow
Vladislav Khapin
Идентация своего кода
так проще выделить и ТАБ нажать :)
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: The Day After Tomorrow
Не всегда помогает, да и проставить курсоры проще
источник

оГ

отец Григорий in F# Flood: The Day After Tomorrow
Vladislav Khapin
Не всегда помогает, да и проставить курсоры проще
угу... поставьте пальцы на ширину плеч...
источник

оГ

отец Григорий in F# Flood: The Day After Tomorrow
(это типа хелп про мультикурсор в райдере так начинается)
источник
2020 February 01

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: The Day After Tomorrow
EPPlus has from this new major version changed license from LGPL to Polyform Noncommercial 1.0.0.
With the new license EPPlus is still free to use in some cases, but will require a commercial license to be used in a commercial business.
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: The Day After Tomorrow
We can't merge any pull request into the new version, as the pull request are commited into the LGPL version. Merging all pull requests into EPPlus 4.5.3.2 AND validate that they work properly is a massiv task and nothing that we will do. You can of course do it yourself. EPPlus version 4.5.3.2 is still LGPL and can be forked and maintained by anyone who is up to the challange.
I have worked with EPPlus for more than 10 years without funding, and it has now become unsustaiable for me. Rather than letting this project stall, we move it into a product that can be financed in a sustainable way and live on.
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: The Day After Tomorrow
Там опыт логари решили повторить
источник

оГ

отец Григорий in F# Flood: The Day After Tomorrow
Vladislav Khapin
Там опыт логари решили повторить
потому, что потребители опенсорса твари неблагодарные.
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: The Day After Tomorrow
Так они прав не имеют
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: The Day After Tomorrow
c) You must cause the whole of the work to be licensed at no charge to all third parties under the terms of this License.
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: The Day After Tomorrow
Лгпл же
источник

VK

Vladislav Khapin in F# Flood: The Day After Tomorrow
Поезд уехал
источник

DK

Dmitry K. in F# Flood: The Day After Tomorrow
Такс, 7-ми часовая попытка в фростпанк закончилась поджариванием меня на генераторе
источник

DK

Dmitry K. in F# Flood: The Day After Tomorrow
@omgszer витнерхаус в базовой версии вообще реально живым застать?
источник

AH

Ayrat Hudaygulov in F# Flood: The Day After Tomorrow
Вопрос неясен. Живым ты имеешь в виду пройти?
источник

DK

Dmitry K. in F# Flood: The Day After Tomorrow
Ayrat Hudaygulov
Вопрос неясен. Живым ты имеешь в виду пройти?
Ну я так понял, что помимо меня есть ещё какое то поселение - витнерхаус или витнерхоум, не помню
И пока я открыл разветчиков, мне сказали, что витнерхоум все, погиб
источник

DK

Dmitry K. in F# Flood: The Day After Tomorrow
Из-за этого Надежда почти до нуля просела, еле выбрался
источник

DK

Dmitry K. in F# Flood: The Day After Tomorrow
Пришлось без опилок еду давать
источник