Size: a a a

var chat = new Chat();

2020 June 16

TC

Tilek Cherikbaev in var chat = new Chat();
Vova Lantsov
Понял? То-есть также через конструктор, с помощью интерфейса IConfiguration
вот сделал, но в конструкторе контролера ругается
источник

TC

Tilek Cherikbaev in var chat = new Chat();
public PS_BinsController()
       {
           pS_Bins= new PS_Bins_DataAccessLayer(); Здесь ругается
           pS_CARD_TYPE_DataAccessLayer = new PS_CARD_TYPE_DataAccessLayer();
       }
источник

R

RA-TA-TATA in var chat = new Chat();
Vova Lantsov
Отлично, значит di используется

В PS_Bins_DataAccessLayer напиши

string _connectionString;

public PS_Bins_DataAccessLayer(IConfiguration config)
{
 _connectionString = config.GetConnectionString("DefaultConnection");
}

Затем в методе GetAllData используй
Есть же вариант лучше?
через IOptions
источник

TC

Tilek Cherikbaev in var chat = new Chat();
источник

R

RA-TA-TATA in var chat = new Chat();
services.Configure<DataOptions>(Configuration.GetSection("Connection"));
источник

R

RA-TA-TATA in var chat = new Chat();
источник

R

RA-TA-TATA in var chat = new Chat();
и потом просто внедряешь DataContext
источник

R

RA-TA-TATA in var chat = new Chat();
источник

VL

Vova Lantsov in var chat = new Chat();
Tilek Cherikbaev
public PS_BinsController()
       {
           pS_Bins= new PS_Bins_DataAccessLayer(); Здесь ругается
           pS_CARD_TYPE_DataAccessLayer = new PS_CARD_TYPE_DataAccessLayer();
       }
public PS_BinsController(PS_Bins_DataAccessLayer dal)
{
 pS_Bins = dal;
 ...
}
источник

VL

Vova Lantsov in var chat = new Chat();
И не забудь в Startup.cs зарегистрировать сервис

services.AddSingleton<PS_Bins_DataAccessLayer>();
источник

TC

Tilek Cherikbaev in var chat = new Chat();
Vova Lantsov
И не забудь в Startup.cs зарегистрировать сервис

services.AddSingleton<PS_Bins_DataAccessLayer>();
все заработало , большое вам спасибо, дай вам бог здоровья
источник

ТК

Тая Коваленко... in var chat = new Chat();
#vacancy #Unity #C# #Kyiv

PlayQ is looking for a talented Unity3D Engineer to join our passionate team and create a range of high-performance tools and game components based on the Unity framework. You will be responsible for creation and development of new and existing features and tools in collaboration with professional backend and frontend teams as well as Unity Game developers.
Location - Kyiv
Salary range - 1500-3300 USD

Responsibilities:

Develop Unity SDK to make work with our multifunctional advanced game backend as easy as possible!
Create new game backend-related features that respond for quality, stability, and performance.
Integration of new SDK modules and components into company’s products and support with setup and ongoing usage
Collaborate with teams across the company in various areas including game engineering, frontend and backend development, game design, product and more!

Requirements:

Extensive knowledge of Unity3D and C#/.NET Framework
Good experience in writing and optimizing advanced Editor UI components and game tools
Knowledge of software design patterns
Experience with iOS/Android development
Strong knowledge of code optimization

Bonus points:

Good network skills, familiarity of client-server applications development
Hands-on experience with REST architecture
Experience integrating online services
Experience with other programming languages
Fluency in English

Perks:

Comprehensive medical, dental insurance
English Classes
Flexible time off
Stocked kitchen with free snacks and beverages of your choice
Catered weekly team lunches
New Creative office space in the very heart of Kyiv city center.
Monthly team outings
Help build and support awesome GAMES.

Please write to me in a telegram )
источник

R

RA-TA-TATA in var chat = new Chat();
фига зп у юнити, я что-то упустил?
источник

A

Artur in var chat = new Chat();
В чем плюсы Ms SQL Server?)
источник

A

Artur in var chat = new Chat();
Почему именно Ms SQL, вот задумался, не могу понять, может, кто-то подскажет?)
источник

R

RA-TA-TATA in var chat = new Chat();
Artur
Почему именно Ms SQL, вот задумался, не могу понять, может, кто-то подскажет?)
а какой другой вариант?
источник

A

Artur in var chat = new Chat();
My SQL
источник

D

Dmitry in var chat = new Chat();
и то и то СУБД
источник

R

RA-TA-TATA in var chat = new Chat();
Artur
My SQL
в скорости наверное
источник

D

Dmitry in var chat = new Chat();
просто мс более навороченная, более промышленная что ли
источник