
Tesla ищет «специалиста по поддержке клиентов» в социальных сетях, который будет отвечать на жалобы и решать конфликтные ситуации, связанные с гендиректором компании Илоном Маском. Об этом пишет Futurism со ссылкой на вакансию, размещенную на сайте Tesla.
Tesla решила нанять сотрудника, который будет «отбиваться» от разгневанных клиентов и защищать Илона Маска в соцсетях, пишет Futurism. Среди требований к кандидату — 1 год опыта работы в колл-центре, способность нестандартно мыслить, проявлять инициативу и быть командым игроком.
Tesla decided to hire an employee who will protect Ilon Musk in social networks
Tesla is looking for a "customer support specialist" in social networks who will respond to complaints and resolve conflicts related to the company's CEO, Ilon Musk. Futurism writes about it with reference to the vacancy posted on the Tesla website.
Tesla has decided to hire an employee who will "fend off" angry customers and protect Ilon Musk in social networks, writes Futurism. Among the requirements for the candidate - 1 year of experience in a call center, the ability to think outside the box, take the initiative and be a team player.